15 januari

LÖNING!
äntligen, jag har varit luspank alldeles för länge så idag är en bra dag.

så, goddag gott folk. Det blev precis som jag misstänkte. Jag hade tänkt logga ut från MSN för att vara pigg idag men icke sa nicke, det finns alltid nån som lyckas hålla en fast. Dock fanns det inget positivt i att jag stannade kvar för jag blev bara argare och argare för varje minut. Tillslut pallade jag inte mer och loggade ut, la mig i sängen och var stolt över mig själv för att jag sa ifrån. Somnade och har sovit förbannat gott. Men som sagt så blev det som jag misstänkte. mamma skulle inte åka med Anette utan ville jag fortfarande ha bilen hemma så var det bara att ta sig up och skjutsa henne och här sitter man nu. Trött och uttråkad. Sofie slutar inte förrns om ca 4,5 timme så det är en stund kvar tills jag behöver göra mig iordning. Men usch, tråkigt. Vill åka nu. Flickan får snällt följa med och beställa min tatueringstid innan vi åker och fikar. Vad som händer sen återstår att se. Trevligt ska de bli iallafall. Hur kvällen avslutas vet jag inte.

imorgon är det fredag, mia är lika pepp som jag. Hon vill dock inte vara med på kort så hon får stå för make och korten. Jag ska stå framför kameran hela dagen och bara vara cool. Men först ska de shoppas allt som kan behövas till vårann lilla fotostund. Vi har riktigt mnga och bra ideér som vi ska försöka genomföra. Ska bli kul att se resultatet. Självklart kommer bilder upp i bloggen så fort vi är klara. Nu ska jag göra ett försök att borsta ut mitt hår så man ser respektabel ut på stan. Vi hörs senare. Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0