17 januari

Godmorgon! Här sitter jag och peppar mig själv med avsnitt från "Miami Inc". Det är bara 10 dagar kvar och jag börjar bli riktigt nervös för hur ont det kommer göra. Kan ju inte säga att jag vet att det faktiskt kommer göra ont eller inte men man har ju sina föraningar. Jag kommer verkligen behöva någon som håller min hand för annars kommer jag dö av nervositet. Dock är jag lika förväntansfull som nervös, om inte mer förväntansfull. Ska bli kul med en till :)

I skrivande tillfälle ropar Pappa om att maten är klar så jag ska nog pallra mig upp på övervåningen och käka med mamma, pappa och vovven som äntligen är här igen! :) Sen börjar jag göra mig iordning och sedan sätter jag fart mot Söderköping för att träffa Ludvig. Vi kan höras av senare, gott folk. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0