20 januari

Goddagens!
Vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag har bärjat sova sjukt länge om dagarna. (eller länge vet jag inte om ni tycker men för mig är det länge) Klockan hann slå 11.15 innan jag idag slog upp ögonen men det var pga av telefonen för annars hade jag sovit ännu längre. Jag som aldrig brukar sova så länge :S Vad har hänt?

Ida ringde, ville ha skjuts till skolan och jag sa inte nej. Hon har så mycket nu för tiden att man tar alla chanser man får att få träffa henne. Kvalitetstid helt enkelt. Ochh ännu mer kvalitetstid blev det efter att ha skjutsat Ida. Jonna och jag åkte hem till mig för att se på film och skratta öronen av oss. Försökte få igång en film som vi jämt såg när vi var små och hämtade Ellen på skolan med dunkade musik i bilen både dit och hem. Gamleby 2009 <3

Vad jag har för mig just nu är inte mer än att jag sitter i mitt rum, nerbäddad i soffan och ser på Simpsons. Börjar bli riktigt hunrig så ska nog leta reda på något gott som man kan laga till och stoppa i sig. Kan ju inte åka hunrig till Moa, eller jo det funkar ju faktiskt eftersom man kan köpa nått på väg dit och så kommer vi säkert käka något onyttig där också. Ja ni, livet är inte lätt när det är svårt. Nu, mat.

vilka ska me ut imorgon? Vilka ska me ut på fredag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0