23 januari

godmorgon. En sur, näst intill arg malin som skriver.
Satt, som beskrivet uppe på två extra timmar för att göra Henke sällskap vid MSN vilket har resulterat i att jag var sjuuuukt trött nu när klockan ringde. Väldigt nära att jag skickade iväg ett SMS till Anna om att jag inte skulle följa med men icke, jag kunde höras Sara's röst eka i mitt huvud: "du har INGEN anledning till att INTE åka dit". Och när jag precis var klar så plingar det till i mobilen och ett meddelande från Anna uppenbarar sig: "moa skippar yogan och jag är också trött. Ska vi ses på frukosten istället?" SKOJJAR DU MED MIG?! :O jag förstår absolut att dom är trötta, det är jag me. men varför kunde jag inte försovit mig eller kanske inte hunnit göra mig helt färdig? Nu är jag KLAR och det känns som en dum idé att sminka av mig och lägga mig igen eftersom Anna och jag ska möta Sara klockan 10.00 för frukost på Sockerbagaren (?)

nae, soffan och "Just shoot me" får det bli. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0