26 januari

hejsan svejsan. Här sitter jag med träningsvärk i magen, bröst, axlar och rygg. Rygg och nacke känns väldigt instabila, ungefär som när Krille råkade ramla på min rygg under en föreställning av The Wiz. Så, det blev inget gym med micke och simon utan jag sov några extra timmar och har sedan dess bara myst med hunden och sett på film. Vad som händer ikväll vet jag inte längre. Hade planerat att krasha Moa's lägenhet men hon har gått och fått vinterkräksjukan så det får bli någon annan som man krashar. sara kanske? Det återstår att se. För tillfället blir jag kvar i soffan tills någon kommer med bättre förslag.

folk är konstiga.

imorgon smäller det, imorgon taggar jag mig igen. Sajj följer med som moraliskt stöd och en hand att hålla om det gör för ont. 13.45 är jag där och klockan 14.00 sätter vi igång. Vet inte hur lång tid det kommer ta men jag har lovat Fredda att ringa direkt efteroch åka och visa honom den. Jag längtar som en idiot men känner på mig att nervositeten kommer vara skyhigh imorgon när jag vaknar. Oh, jag vill nu!! :D

folk är fortfarande konstiga. hejdå suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0