söndag 00.40

hej på er!
det har varit en relativt tråkigt men samtidigt skön söndag. Vaknade halv 12, åt frukost, såg på film till kl 15.oo då det var dags att göra sig iordning för jobb. Jobbade tillsammans med Anton, Daniel och David i 4,5 inte allt för långa timmar. Dagens arbetspass var verkligen komiskt. En förklarade varför donken har godare dip, en dam förklarade för anton att välja snabbmat och "djurens vänner" är det värsta hon vet och David sjöng KONSTANT på "you better hurry up, tomorrow's christmasday". HAHA. "copyright by David" När jag hade klockat ut ringde Söderlund och ville ses, det bestämdes att vi skulle fika på Mcdonken (SCCH!) så hon sa: jag åker nu och så hämtar jag upp dig hemma. Så jag satte fart ut mot bilen. Jag ska berätta för er att det 'är dags att börja HATA sin bil när det är så kallt i den att rutan måste skrapas på INSIDAN! Ringde och skällde lite på Pappa och blev sittandes där ett tag innan jag SÄKERT OCH MYCKET SAKTA kunde börja rulla hemmåt. Tillsammans med Sara blev det prat, skratt, allvar, kärlek och infyllande av minnesluckor från nyår. Jag skratta så jag grät. Bilen dampa på vägen hem så pappa fick komma ut och ta sig en titt innan Sara rullade hem och jag stte mig till rätta i soffan. Har sedan dess försökt få en vän (ja, nu får han vara en vän!) på bättre humör samt pratat väldigt mycket med en vän från "förr". KOM HEM! du har en tendes att alltid vara så långt bort. dumt, mycket dumt tycker jag. Hursomhelst så ska jag nog sova närsomhelst eftersom imorgon är det kneg igen. 8 - 16.30. Den sista planerade arbetsdagen. Inga mer pass inskriva på MAX, inget mer på Aditro. Alltså är jag ledig igen fram tills någon behöver mig. Nu längtar jag bara som en tok till helgen då det är dags för Kick Off i Eskilstuna. TJOHEJ!

nu, sova. Godnatt!

btw, Grattis till min Lilla Sofie som fyller 16 år idag. Den lilla fisen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0