8 januari

igår var en riktigt mysig kväll. Sara och Micke slappa i sängen, twister, fick massage av Simon samtidigt som han informerade oss om både det ena och det andra. det är kul att höra ens bästa vänner vara lyckliga. Eller iallafall på väg att bli. Hursomhelst så är jag glad att jag tillbringade kvällen där och inte hemma. Hade trevliga och roliga samtalsämnen med Moa och Fredrik innan jag fick tvinga mig själv att bädda ner mig i soffan för att orka upp imorse eftersom kneg ger deg. Det var 8 väldigt långa timmar och saker gick inte riktigt som jag ville. Dock fick jag mitt anställningsavtal förlängt. Dock gäller det bara när dom behöver hjälp men det är bättre än inget alls iallafall.

har suttit och fundilerat på tatueringar hela dagen. Funderar lite extra på designen på den kommande samt kommit fram till att 3 till och sen får det vara nog. Nacken, underarmen och handleden. Jag har mina små idéer. Taggad som fan, på att bli taggad :D

har under kvällen suttit och diskuterat dejter med en vän och jag måste säga att den pojken har alla förutsättningar med tanke på att hans dejter innehåller att flyga. Bokstavligt talat; flyga plan. Jag anmälde mig genast som frivillig. Jag menar, 5 år. Tufft men nu får vi skärpa oss och ses nån gång. Jag håller tummarna :P

nu ska jag packa ner det sista i väskan, jag åker ju till eskilstuna imorgon direkt efter jobbet. 17.36 går tåget och Alex möter mig 18.50 på Eskilstuna Central. Datorn följer absolut med så ni kommer vara skapligt uppdaterade under helgen. Dock följer den mest med för att Alex ska få massa musik av mig men men, den blir en roliga tågresa dit och en roligare bilresa hem. (mamma och lotta hämtar upp mih påväg hem ifrån Enköping) Nu ska jag sova, godnatt vänner. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0