9 januari

godkväll mina vänner. Det var en helt okej dag på jobbet. Dock började det med att jag bröt ihop eftersom jag insåg att ALLT som jag hade sorterat igår låg i helt fel ordning. Jävla skit. Det löste sig dock under dagen och jag blev klar med allt. Skönt men kanske inte så bra (för mitt eget bästa) eftersom nu finns det inget mer att göra och jag är alltså ledig, igen! =/ inte bra malin, inte bra. Jobba Jobba Jobba! Pengar Pengar Pengar! Nu är jag iallafall inte hemma och inte ska jag festa ikväll heller (även fast det lockade som fan när Henke hörde av sig och undrade vad kvällen bjuder på). Nae ni, jag är i Eskilstuna och hemma hos Alex och kollar på dansavslutnings-DVD. Kan ju säga att det är dags att börja träna för min del. Usch och fy. Jaja, nu ska vi äta godis och snacka bajs. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0