Ändrade planer!

jag som hade planerat att bara sitta hemma ikväll och vara allmänt depp blev genast på ett riktigt bra humör när Denise ringde och ville ha sällskap i sin nya lägenhet. Jag, Anna, Sara, Emma, Maria, Micke och Simon svek inte. Självklart kom vi dit och denise bjöd på thé och popcorn. det var precis som om vi kastats tillbaka 3,5 år bakåt i tiden. Enda skillnaden var väl att att vi alla faktiskt har blivit äldre. Även om de faktiskt inte känns så ibland så har vi ändå de och tillsammans med er så kan jag se vuxenlivet i vitögat. För ni stannar kvar. Ni har inte lämnat mig på minst10 år och skulle nog aldrig göra det heller. Det känns bra att veta.

Så. vad händer imorgon då? Jag måste fortfarande ha bilen hemma så jag antar att det bara är att pallra sig upp imorgonbitti och skjutsa mamma till jobbet. Ringa Emma och ta en promenix till Lucky 7 och kolla/boka tatueringstid. Hem igen, käka, hämta sofie och fika. Känns som en bra torsdag. Ser även fram emot fredag som en tok. Shopping och foto. Kul kul kul! :D Nu ska jag sova. Godnatt.


ibland fattar jag verkligen inte och ibland blir jag as-förbannad på mig själv men nu (just nu!) är jag riktigt stolt över mig själv. Jag vek mig inte, i stood my ground. Om jag hade gjort de tidigare idag hade jag nog mått ännu bättre men jaja, bättre sent än aldrig. Eller...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0