@ hospitalsgatan

hej hej, jag skriver ifrån sara's datorn.

klockan 18.oo parkerade jag på spiralenparkeringen, mötte upp simon och micke för att vänta in sara som bara skulle jobba klart. När alla var på plats tog vi bilen till Maxi och handlade mat. Hälsade lite snabbt på Emma och sedan styrde simon bilen hem där vi är nu. Jag sitter i soffan och ser på Advokaterna, sara prövar kläder och micke & simon kämpar i köket med spagetti och köttfärssås. Kan berätta att det är väldigt kul att sitta och lyssna på deras olika diskussioner i köket. Haha :D Vet inte riktigt när jag kommer hem eftersom vi ska se en film också innan vi rör oss hemmåt för kvällen. Dethär blev ett br sätt att fördriva de sista timmarna denna måndag vilket betyder att det snart är tisdag :D tjohej!

aja, tänkte bara berätta vart jag var och att jag lever.
vi hörs senare. Gänget hälsar! Hejsansvejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0