Hur är det dom säger?

borta bra men hemma bäst? Sant.
inte för att jag inte hade trevligt hos Moa, nej tvärtom. Det var riktigt härligt att bara sitta och hänga. Visst, det är inte riktigt mycket mer som vi brukar göra men idag så slappades det till tusen. Härlig musik. Vi hann plöja igenom två skivor till sen jag skrev senast, två skivor två gånger om. Mia, Anna och Sofia försvann strax innan 00.00 och kvar blev jag och moa. Satte oss till rätta i soffan respektive fotöljen och samtalsämnen gick från sex till vänner till hundar till bilkrockar. HUr vi relaterade allt till de olika vet jag inte riktigt. Måste vara mitt fel, jag är grym på att komma in på små sidospår och det ber jag om ursäkt för. Minns sällan vad jag började prata om och vet aldrig hur jag ska avsluta det som jag aldrig kommer ihåg att jag en gång började prata om. Inte logiskt nånstans för 5 öre. IALLAFALL .. (ni ser, hur kom jag hit liksom?!) trevligt har det varit och jag fick tjuta av mig lite. Behövdes verkligen efter nattens drömmar och dagens tankar. När klockan slog 02.00 var vi båda trötta och jag satte fart hemmåt, hinner komma hela vägen till polisbron innan jag ser nått som fladdrar på framrutan. Ja Anna, jag fick också parkeringsböter idag. Hur och varför förstår jag inte. Jag parkerade ju för fan EFTER 20.00 (eller är det jag som missförstått allt?) Mamma är inte glad och jag är 300 svenska riksdaler fattigare. Kul, ûber-kul! det verkar som om mina pengar försvinner snabbare än förväntat. Jaja, bara dom räcker fram tills på tisdag så är jag lugn. Håll i dom, Malin. HÅLL I DOM! nae, nu ska jag lägga mig i sängen, gråta en skvätt och somna gott. Vi hörs. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0