måndag 02.08

har inte haft tid alls idag. Fy på mig. Hursomhelst, en äkligt seg dag på jobbet. Satt instängd i ett pyttetytte-rum med mappar och papper för  300 personer som skulle in i anstllningsnummer-ordning :/ SEGT! åkte hem, bytte om lite snabbt och sedan satte familjen fart mot Söderköping för släktträff.  4 pers i 3 bilar eftersom både jag & bror skulle iväg tidigare än alla andra. Vi var inte många men mysigt och sablarn's trevligt var de. Fick även reda på att jag till sommaren kommer få en ny syssling. Pappa's kusin (min favorit av alla hans kusiner, om jag ska vara helt ärlig) är gravid och väntar att bebisen ska landa i Juni-månad. Satte ensam fart mot stan, hämtade sara&johan, köpte mat och hämtade schema på MAX, hem till moa och sen ble de palace. Kanske inte världens röj men kul att få dansa av sig lite och umgås med fina vänner. Nu är jag iallafall hemma igen och ska sova närsomhelst, jag är jättetrött och imorgon ska det städas hela dagen. Mamma är jättearg. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0