NU JÄVLAR!



det är konstigt hur fort livet kan vända. efter att ha haft flera dagar och kvällar med känslan av att livet verkligen tagit slut så vände det. idag är en väääldigt bra dag. Jag fortsätter i Eskilstuna. På söndagar, tävlingsträningen. jag SKA upp i Superstar. Jag måste få pröva på.  jag har världens bästa föräldrar. dom låter mig satsa stenhårt och det är vad jag tänker göra. dock måste jag hemlighålla vissa delar men det är det värt.  det kan nog fan inte bli bättre nu. Jag kommer sakna onsdagarna men dethär är bättre än inget.

Let's Move, hos er stannar jag kvar.
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

underbart att höra :D

2009-01-22 @ 16:38:44
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Elin J

vad glad jag blir! tävlingarna skulle inte vara likadana utan dig! jag ska heja fram dig som fan, nu är det din tur! :D

2009-01-22 @ 20:38:31
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0