Shawty, get lose.

okej, nu har jag snart suttit i 2 timmar och försökt hitta inspirationen till att skriva något men nae, det har helt enkelt inte funkat. Min förmiddag var absolut inte den bästa. Jag grät konstant. Såg sanningen, framtiden och mitt kommande liv rakt i vitögat. Insåg att om det överhuudtaget ska gå att ens diskutera saken så måste det ske saker, drastiska åtgärder.Gah, jag hatar att bli vuxen. Allt kostar så förbannat mycket helt plöstligt.

Sazza fick upp mitt humör på något magiskt sätt genom att låta mig tillbringa kvällen hos henne.Maria lika så när hon kom förbi och bjöd på (RIKTIGA) cupcakes. Ni vet såna där med glasyr. Såna man målar i tecknade serier. Såna som folk tatuerar in och man vill ta en tugga från deras hud. MUMS. Micke kom förbi, såg början på en film och nyheterna innan vi mötte Simon och gick en kall promenad runt stan. När det blev FÖR kallt svängde vi av mot moa där värdinnan och fredrik satt hemma. Där tillbringades sista delen av vårann kväll med massa mys i både säng och soffa, roliga youtube-klipp, kolla kort och lekte "vem/vad tänker jag på?". Hemma är jag nu iallafall och folk är så tråkiga att klockorna stannar. Bara vissa skriver ikväll men nej, jag är inte på humör. Du är elak. Dock inte mot mig, du är FÖR snäll mot mig. Sluta med det. Ja ni, se karlar. Djur är dom.

nu ska jag sova. Har verkligen inget bättre för mig. Vill att det ska bli helg igen så man kan få gå ut och partaja av sig lite. Skulle fan kunna tänka mig Hugo's och då är min party-abstinens verkligen på sin topp. Jag har en stor Asti och några cider som ropar mit namn ifrån kylen. När och vart, gott folk? :D Tell me and i'll be there. Imorgon kanske det är så att jag inte är hemma, kanske befinner mig i brorsans lägenhet i brist på annat. Vem kommer över och ser på handbollsmatchen imorgon klockan 18.00 och ser Sverige spöa Spanien? :) Nu, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0