tisdag 00.06

hej på er. Den där städningen.. ja, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men nu är det iallafall någorlunda snyggare i rummet än var det var när jag vakna och det borde väl göra mamma nöjd för tillfället. Enda gången som jag satt foten utanför huset var nyligen när jag åkte och handlade till mamma. Annars har jag bara funnit mig själv i rummet och vid datorn. Just nu har jag gett upp dagen och sitter i sängen och ser på "Rabalder på Ramlösa". den tar dock slut närsomhelst och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra resterande timmar jag hade planerat att vara vaken. Ska nog se slutet på Drömkåken och fortsätta mina konversationer på MSN. Folket är oerhört trevligt ikväll, av någon konstig anledning. Hursomhelst, imorgon är det kneg. Jag vill inte sitta i detdär förbannade lilla rummet som det knappt finns nån luft i. Helt ensam är man också eftersom Emma och Jessica jobbar med Telia's arkiv och Ludvig är i Stockholm. Usch, det kommer bli 8 lååååånga timmar. Egentligen är det inte jobbet som gör mig nått, det är själva idén att gå upp klockan 06.30. PALLA! Nae, det får bli Scrubs för min del och sen ska jag sova. Att städa och att göra ingenting alls tar på krafterna ska jag få be att tala om.

samtidigt vill jag skicka ut en hälsnings till alla penga-galna kärringar i hela detta land: DRA ÅT HELVETE! anledning till denna ilska vill jag inte gå in på men det hör egentligen inte till saken. Polisen la ner utredning för över ett halvår sen och nu har kärringarna säkert kommit på att dom säkert kan tjäna en slant eller två på detta. Vilket jag tror är praktiskt taget omöjligt med tanke på att om polisen lägger ner det så är det ju "ingen fara". Sen att ringa hit (ett halvår senare!) och skälla på min mamma! Jag var så arg att jag koka! Vi vet att vi gjorde "fel" men tänk efter nästa gång. Barnen var lugna men mamman var hysterisk. Sveda och värk. SKÄMTAR DU MED MIG?! dethär kan bli något intressant att vara förbannad på i längden. Ni får veta mer när jag vet ännu mer

nu måste jag sova. Puss och Godnatt.
estland, sverige, norge, kanada. Eventuell forts. usa, stockholm, västerås.
jaha, vi kommer aldrig ses, eller?  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0