fredag 01.19

godkväll eller godnatt. (välj själv!)
Den har dagen har varit riktigt bra. Känns som om jag har fått en hel gjort. Shoppat, käkat lunch med maria och sara, tagit ut pengar och glömt kvar dom i automaten, fotat massa fina bilder (bilder kommer i nästa inlägg), äta otroligt god fredags-middag med familjen, varit på bio med jonna (Benjamin Buttons otroliga liv rekommenderas starkt!), åkt en sväng med bilen, blivit jagad av Henke och nu sitter jag här i soffan igen. På samma ställe där jag brukar avsluta mina kvällar. Slappar med härlig musik, trevliga konversationer på MSN och Scrubs på TV. Jag ska nog faktiskt sova snart för imorgon sätter jag fart mot Söderköping där jag ska träffa Ludvig och förhoppningsvis Vicky också. Ska bli väldans trevligt :)

som sagt, "Benjamin Buttons Otroliga Liv" rekommenderas starkt! Jonna och jag är superdupernöjda och jag fick mig ett väldigt gott skratt precis innan filmen börja då det stod på duken en massa info om att man inte fick filma eller spela in på något sätt. Anyhow, mycket text var det och jag orkade inte läsa allt och kläcker ur mig:

malin - tror dom på allvar att folk läser allt detdär?
jonna - *tystnad*
malin - erkänn att du läser allt detdär?!

Vad händer imorgonkväll, gott folk? Hör av er! Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0