jag är inte förvånad över att han tackade ja!

hemma igen. Tack för denna mysiga kväll :)

killarna laga riktigt god mat, jag var positivt överaskad! Medans sara och simon diska så däckade jag och micke i soffan ett tag innan det var dags för honom att koppla in DVD:n så vi kunde se film. Jag, simon och micke tog över soffan och sara (ni kan säkert gissa!) slockande på golvet 2 minuter in i filmen. Micke fick agera kudde och simon blev min kramkudde. När filmen närmade sig sitt slut hade även micke flyttat till golvet och simon & jag tog över soffan totalt. Jag hade utan problem kunnat somna där och sova hela natten. Det som är bra med killkompisar är att man alltid har någon att mysa med :D Men iallafall.. klockan 01.00 var det dags att dra hem så jag stjusade pojkarna och nu är jag här, hemma i soffan och funderar på att sova. Jag är sjukt trött och om jag somnar nu så blir det snabbare tisdag. Eller tekniskt sett så är det redan tisdag så jag kanske skulle säga: om jag somnar nu så blir klockan snabbare 14.00. Ja, så säger jag. Godnatt ska jag också säga.

mmmm, folk är jävligt irriterande! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0