onsdag 17.53

Sådär, hemma igen. Eller egentligen har jag faktiskt varit hemma i flera timmar men jag orkade inte skriva just då eftersom jag var så himla trött och däckade så fort jag la huvudet mot sofkudden. Vaknade för kanske 1 eller 1,5 timme sen och har sedan dess bara sett på roliga halvtimmes-serier och just nu ser jag på Hell's Kitchen. Precis som jag brukar göra på eftermiddagarna. Och det gör mig ingenting, jag skulle kunna ligga i soffan hela kvällen utan några problem alls. Om man kanske skulle bjuda hem några vänner för en film eller två lite senare? :)

var, som skrivet i tidigare inlägg, ute i Åselsta med Micke och Simon idag på förmiddagen. Dom skulle fortsätta sitt bygge på en friggebod vid en sommarstuga och det var faktiskt riktigt trevligt. Solen sken så mycket att om man inte visste att det var januari så skulle man absolut kunna tro att våren redan varit här i 2 - 3 månader. Dock var det svinkallt men Simon var en gentleman och lånade mig sin varma Eber "byggprogrammet"-jacka. Eller lånade och lånade.. Han ville inte ha den på sig så jag snodde den. Efter ett par timmar var dom klara och vi körde tillbaka mot stan. Simon bjöd på mat eftersom jag gjort dom sällskap och vi körde min bil. Det blev pizza på Gu Va Gott och sedan åkte jag hem och, som sagt, däckade i soffan. Nu ska jag se vad som är värt att se på ikväll och käka nått litet mellanmål.

Jag är på ett sådant fotohumör så det är sanslöst. Dock inte att fota utan mer vara med på korten. Har en massa roliga ideér som tyvärr inte hamnar på bild idag. Det blir på fredag istället då jag & mizzel kizzel ska göra stan, shoppa loss med våran lön (som vi får imorgon) och sedan äre raka vägen hem för att leka fotostudio. Men först ska de bli torsdag och då ska jag fika med Sofie :) ska bli himla trevligt.

nu, mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0