1 juli

denhär månaden började ju bra..

jag är på ett riktigt dåligt humör idag. Jag vet inte varför, jag vill inte vara det men det är jag ändå. Jag är trött och skulle vilja sova. Jag har fortfarande ont i foten och det blev inte bättre imorse då jag vred till den och smärtan spred sig i hela benet. Jag känner mig ensam och övergiven. Nedtrampad och bortglömd. Eller inte egentligen, jag har, som sagt, bara en dålig dag. Hoppas på att må bättre efter min lunch med Söderlund. Vem vet när jag får träffa henne igen? :(

på tal om att träffa någon..
jag saknar moa och jag skulle behöva henne nu.
nu , mer än någonsin.



okej, 2 år till stannar jag kvar.
i 2 år ska jag kämpa hårt och bli bättre.
sen gör jag ett försök,
hoppas på att vara fullt upptagen i 4 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0