12 juli

helt otroligt. Jag är sjuk. JAG! Malin Carina Blomberg är sjuk. Jag som endast brukar bli sjuk 1, MAX 2 ggr om året har på dessa 7 månader av 2009 hunnit bli sjuk alldeles för många gånger. Och nu är inget undantag. Självklart skulle jag få ont i halsen, förkylning och feber igår. Inte coolt. Vaknade upp imorse och kunde inte svälja. Kände mig varm och kall om vartannat och näsan är som en öppen kran. Usch.

hade planerat att träffa Sofie idag men ungen behövde jobba över så jag vände mig till sara's förslag om en sväng till söderköping för glass och sällskap men även det ställdes in då en huvudvärk ifrån helvetet kom på besök. har därför endast legat och degat soffan hela dagen. Eller inte riktigt hela, hj'lpte Caroline att plocka isär en duschkabin och bära ut den till bilen också. Jorå, jag är snäll när jag vill vara snäll. Sen dess har jag bara sett på film. Fått en del käftsmällar över internet och gråtit några tårar. Borde ha tillbringat dagen med att fixa inför hösten men det gick inge bra.

Just nu har jag iiiingen inspiration alls till att göra (MINST) 10 olika koreografier. Måste hitta låtar först kanske men det jag är mest nervös för är hur jag ska komma ihåg allt. Hur jag ska skriva ner det i ett block på ett sådant sätt att jag själv ska komma ihåg det för att sedan kunna lära ut det på smidigaste sättet? Barndans, showdans, dancemix och streetjazz! 3-4, 7-9, 10-13 och ungd/vuxen. Nybörjare som fortsättning. Snacka om utmaning. Jaja, några dansfilmer och lite youtube så kommer jag igång. 6 september nu tack. Pengar. Lägenheten. oh ja.

fuck you. piss off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0