20 juli

Oj. idag tog det tid innan uppdateringen kom. Strax över 24 timmar. Kan bero på att jag inte haft tid. LOGISKT! Stod hela dagen i kopieringsrummet tillsammans med Emma och Ludvig och jobbade oerhört effektivt. Allt gick som på löpande band fram tills vi var klara och knallade in i arkivet. Där tappade jag all motivation efter ett samtal ifrån Sofie som gjorde mig ledsen. Gjorde mitt bästa att peppa henne men det gick nog inge vidare. Ska försöka träffa henne imorgon och se om det finns något jag kan göra för att få henne på lite bättre humör iallafall.

Resten av kvällen har jag spenderat i goda vänners lag. Började på Fräcka Frökens med massa fina vänner som fikade och åt lunch i solskenet. Satt där och snackade om allt mellan himmel och jord. Skönt att få se alla (de flesta) igen. När solen försvann bakom köpcentrum började alla dra sig hemmåt och vi åkte hem till Denise. Åt pasta och kollade på vår musikal ifrån gymnasiet. Skrattade så jag dog när jag såg mig själv som Gula Vägen. Och som tjackhora. Och som slav. Och såklart när jag var grönt folk. Jag skrattade åt mig själv helt enkelt. Drog rn sväng ut till krokek för att hämta in Pontus till stan och vi blev kvar längre än beräknat hemma hos Jimmu då vi fastnade i tv-spelet. Mia krossade Pontus i Teken 3 och sedan fick vi (alla utom Jimmy som spelar detta spel alldeles för ofta!) andra spö av två småungar.  Hemma igen nu och ska absolut gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0