24 juli

fredag och löning. tjuho! men det har varit dåligt på uppdateringsfronten.

onsdag: poolparty hos Moa. helt galet. Herre på täppan, bubbel, jag har aldrig.., dans, drickspel, tequila, cider, partyskivan och, som vanligt, the dark side. När Pontus och Sara väl hittat hit hade jag redan badat klart, bytt om och sminkat om mig. Hade bestämt mig för att; nae, nu har jag badat klart för idag. det tyckte inte pontus. Jag åkte i med kläder och allt. Tur att man inte är den som är den som blir sur utan när jag väl hamnat i vattnet så kund eman ju lika gärna fortsätta att bada så jag följde i pojkarnas fotspår och hoppade ifrån taket. Sedan fortsatte kvällen med shottar, dans, en hel del fotografi och några tårar där på slutet men oh lordie vad jag skratta den kvällen. "Det är Robin ..... Hood jag vill ha!" HAHA! Tack för en kanonkväll!

torsdag: vaknade sjuk bakis men tog mig upp och hela vägen till jobbet. Tackar gudarna att det var solsken så jag kunde slappa i solstolarna medans jag och min huvudvärk höll koll på ungarna som var i runda och hoppade på alla de olika sätt man kan hoppa ifrån ett hopptorn. Favoriten blev 16åringen som tävlar i snowboard och därför gjorde några av de allra coolast hopp jag någonsin sett. Detta var även samma kille som stötte på mig. Intressant ;D haha! Kom hem strax innan 18.30 och laddade för en kväll i soffan men icke. Mia ringde, vi ringde Sajj som ringde Simon och helt plötsligt satt vi alla 4 i min bil och röjde till "Do it all night". Köpte glass och drog igång en film hemma hos mig. Kvällen till ära blev det Pulp Fiction. Chill på altanen, skratt och en jävla massa sexprat. Sajj höjde rösten några gånger och jag fick påminna honom ständigt om min "BARNFAMILJ!" till granne. Helt plötsligt var klockan 03.30 och jag skjutsade hem dom.

fredag: skapligt trött när jag vaknade. Försov mig och kom en timme försent. fy på mig. Jobbat med Ludvig hela, lunchat på PAUS och dansat som tokar i arkivet. Saknat Emma. Från och med på måndag är jag HELT ensam i 4 veckor. Suck. Men ikväll blir dans. Nina slutar 21.30 sen ska vi dansa loss på Otten. Bara för att. Men först ska jag föra över pengar till pappa och till sparkonton. imorgon ska jag handla ipod och annat roligt till resan. Men som sagt, först ska jag dansa hela natten. eller jag vill, har en känsla någonstans att det inte kommet bli nått. Får helt enkelt hoppas på att Nina inte sviker ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0