3 juli

Grattis J på födelsedagen :)

Äntligen (ÄNTLIGEN!) fredag. Så fort det gick upp för mig att det faktiskt bara är 8 jobbande timmar kvar innan det är helg så slängde jag iväg ett pepp-SMS till Bananen för att visa hur taggad jag är inför kvällen. Kom i samma sväng på att jag inte har något att dricka ikväll så när SMS:et var skickat ringde jag direkt till Pappa. En tetra smlutronvin är nu min. Nu är kvällen räddad. Dock undrar jag inte om vädret tänker förstöra för oss med regn och åska. Regn gör mig ingenting. Vi ska ut till skärgården så det är ju inte direkt 10 cm klackar och liten partyblåsan som gäller. Nejnej, regn gör mig inget. Värre är det om det börjar åska. Då vet jag inte hur det kommer gå. Misstänker att jag kommer sitta tjutandes i bilen om så är fallet. Fan. Men jag tänker göra mitt bästa för att hålla humöret uppe, det är trots allt Anna och Maria's 20årsfest! Det kommer bli sweeet ;D Men det kommer bli stressigt. Direkt efter jobbet måste jag hem, sminka om mig, byta om, äta, tanka bilen och sedan sätta fart mot S.Finnö där folket redan nu har börjat samlas.

Igår: Hämtade upp My och vi drog ut till Lillsjön. Dit hade regnet ännu inte hittat så vi glassa runt i det lagom varma vattnet och hade solen i ansiktet. Träffade Isse vilket var helt underbart eftersom det inte händer allt för ofta nu för tiden. Drog en extra sväng med bilen och lekta tuffa med dunkande musik och nervevade rutor. Hamnade i säng direkt när jag kom hem, såg på film, SMS:ade hela tiden och somnade strax efter att klockan slog 00.00. Hann säga grattis till J först såklart ;D

Nu är det lunch med mamma och comp. Kina! :D
Chong på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0