6 juli

klockan är redan 14.00. helt otroligt.

försov mig rejält. stressade som en tok tills det visade sig att mamma försovit sig ännu mer och vi inte skulle komma ifrån huset förrns vi egentligen började jobba så jag chillade istället för att stressa upp mig. Kom en halvtimme försent men jag tänker ändå gå hem halv 5 eftersom förseningen inte var mitt fel. Jag hade hunnit om det inte var för mamma och hennes dumma väckarklocka. Hursomhelst, har haft en massa knappjobb idag så jag har suttit vid datorn konstant och det är både roligare och skönare än att stå i arkivet.

Ludvig skrämde skiten ur mig, Emma köpte en bikini och jag har haft sällskap via MSN hela dagen. Kanske därför tiden har gått så fort. Eller så är det vädret. Det är så pass grått och mulet att man inte sitter och längtar efter att få gå ut. Så pass tråkigt väder att man inte sitter och stirrar sig blind på klockan. Tiden har liksom bara flytit förbi. Jag går hem om 2 timmar och 45 minuter. Wow, today i really loves mondays.


la la la laaaaaa, la la laaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0