8 juli

jag knappar säljbonus i väntan på att posten ska komma så jag kan göra klart alla förbannade timrapporter. Sista dagen att få dom gjorda idag innan lönekörningen går. Emma har hur många som helst att knappa men lyckades (klantig som hon är) låsa sig ute ur SAP och Ludvig sitter på andra sidan hyllan, tyst och koncentrerad. Höll på att säga att man kan ta på stämning här mellan skärmarna men då hade jag överdrivit. Visst att vi är stressade men Emma och jag tar oss fortfarande tid att skriva söta små lappar och räcka ut tungan åt varann. Ska bli intressant att se hur dagen ter sig. Allt beror på hur mycket post det är. Ca 50 minuter kvar till lunch och 47 dagar kvar till Cypern.



Igår var en skön kväll. Chillgrill hemma hos Erik och jag stortivdes, trots mitt lilla utbrott där i början på kvällen när åskan gick över oss. Sara och Ida röck in som tröst och efter en kvart var det värsta borta och jag kunde börja koncentrera mig på annat. Bland annat diskussionerna om olikheterna mellan kvinna och man, djursex och mina förberedelser inför Ayia Napa. Två kubb-turneringar som vi tjejer förlorade stenhårt och hur mycket sång somhelst. Stormtrivdes vid datorn med Maria och Jimmy när vi sjöng för fulla halsar till varenda disneylåt vi kunde hitta på youtube. Allt övergick till dans när Massinger klev innanför dörren och började spela Rock n' roll. Vilket hålligång ;D bilder kommer. Tack för en kanon-kväll!


G o d   b l e s s e d   t h e   b r o k e n   r o a d   t h a t   l e a d   m e   s t r a i g h t   t o   y o u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0