DJ Bengan, en kraft att räkna med.


(bild lånad av Christoffer Massinger)

wuhu! Summer Lovin'East FM 09.00 - 12.00.
det passar mig perfekt eftersom den tråkigaste tiden på jobbet är just då.
MEN, inte ett dugg lika tråkigt längre nu när jag har Johan i öronen. (bokstavligt talat!)

"to be with you" spelades på min begäran (hot?) och jag fick dampet. Emma och Caroline undrade vad mitt problem var. Varför jag hoppade upp och ner i datastolen och hur i helvete mitt humör gick ifrån skitförbannad till överlycklig på 3 röda. Efter en förklaring slog dom på sina radioapparater men stängde snabbt av igen då det inte var deras musiksmak. Jag fortsatte dansa. Helt alena. (lena handén?)

Dj, show me some sympathy.
Now, where the hell's my freakin' song?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0