Gissa Disneyfilmen jag ser på.

- Helt otroligt. Jag kan bara inte tro det!
Vi kommer aldrig få tag på dendär fåniga lampan.
Titta! Titta bah! jag blir så lack så jag ruggar!

- Nej men vilken överaskning! Jag tror jag får en hjärtattack och DÖR av överaskning!

- Det är inte varje dag man ser en åsna till häst.
- Du är en värdelös fattig. Du är född till fattiglapp, du kommer att dö fattiglapp.
och bara lössen kommer att sakna dig.

- Säg henne. Bara. SANNINGEN!

- Må Allah förbjuda att du nånsin får en dotter!

- Vid en nödsituation är utgångarna här, här, här, här. Överallt.
Håll händer och armar innanför mattkanten.
Viiiiiiiiii äääääääääääär uteeeeeeeeeee!

- Jag kan inte åkalla folk ifrån de döda.
Ingen vacker syn. Jag gillar inte sånt!

- HEJ DU KÄMPEGLADE HJÄÄÄLTE!

kan väl omöjligt vara så svårt att lista ut? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0