STILL BRIGHT, STILL COLORFUL

klockan börjar närma sig halv 3 när jag börjar skriva dethär och jag har fortfarande inte gjort något försök till att sova. Anledningen är min hals och musiken. Halsen gör så sjukt ont att jag knappt vågar lägga mig med risk för att det kommer vara det enda jag kommer lyckas tänka på då. Så istället har jag suttit uppe och lyssnat på allt vad Spotify har att erbjuda inom Dead By April. Helt godumligt om ni frågar mig. Texterna inom vissa låtar har liksom etsat sig fast och jag skulle kunna börja gråta när jag hör dom. Mest spelade ikväll är Promise me, What can i say, Falling behind och I made it. Ser ingen mening med att gå och lägga mig när dessa toner och ord når mina öron men ändå tänker jag nu göra ett försök. Godnatt på er.

as a time in your life you enjoyed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0