00.00

jag kom precis på att det har varit onsdag hela dagen idag. Alltså var det tisdag igår och igår, tisdag alltså, är det 2 veckor sen det var den 23 juni. Min telefon har inte ringt ifrån det nummret och det betyder i sin ordning att jag kan andas ut. Ska jag vara helt ärlig var jag inte så orolig egentligen men man vet ju aldrig. Hur eller hur, dom har inte ringt och jag kör på som vanligt ;D

Det kan omöjligt vara svårt att förstå vad jag pratar om.

Har tillbringat hela kvällen i soffan med en huvudvärk utan dess like.
SYTYCD var över min förväntan. (Y) jag älskar't.
jag ska sova men kan intre slita mig. jag vill! nu!

kneg imorgon (idag!). 8 - 16.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0