"du ser ju ut som vemsomhelst på morgonen!"

lejonet - men hallå! vart är vi nu? jag bara frågar!
fågelskrämman - ja, jag kan bara tänka mig att vi är vilse.
lejonet - var inte så negativ! varför säger du så?
fågelskrämman - för att du inte har nån koll.
dorothy - då går vi helt enkelt hitåt! VAD VAR DET DÄR?!
fågelskrämman - det var den fulaste typ jag nånsin sett. haha!
lejonet - oh kära nån! Vad händer?!
plåtmannen - man skulle kunna tro att det är halloween!
lejonet - förlåt alla felsteg, mamma! jag mena det aldrig!
dorothy - varför blir det så mörkt helt plötsligt?
fågelskrämman - jag fattar ingenting.
plåtmannen - det kan väl inte vara solnedgång redan?
lejonet - det är förstårs här de huvudlösa bor.
dorothy - vaddå huvudlösa?
lejonet - jag var rädd att du skulle fråga mig om de...


oh! ser på The Wiz.
ibland saknar jag skolan och allt som hörde till att gå estet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0