25 juli

nu vet jag varför jag tycker om fredagar.
Dans, vänner, skratt och mys är det bästa som finns.

eftersom Nina inte  slutade jobba förrns 21.30 så bestämde jag mig för att följa med Anna på förfest i Vidablick. Belgiensnack på balkongen, stockholm och skolan i köket. Tappade hakan när Henke klev innanför dörren och hittade en facebook-vän där också. På tal om facebook; det var kvällen samtalsämne. Vad vi än pratade om så kunde vi associera det till facebook. För alla som är något har en Facebook. Drog mot Otten när Nina ringde, hoppade in i mitten av kön och började kvällen med en tequila-shot. HIttade en massa trevliga folk och dansade i stort sett hela natten. När det var dags att bege sig hem gick vi såklart åt fel håll eftersom Emil ABSOLUT skulle kebab. Vi blev stående på bron i säkert 30 min pga lång tid för maten och bråk. Gick hem tillsammans med Jonas, Robin och Bronner men inte fick jag sova då. Nej nej, fick vänta 40 minuter innan mitt sällskap för natten fick tag på en taxi och kunde ta sig hit. Men men, när han väl var här så var det mysigt iallafall :)

Blev lite skärrad när jag vakna imorse. Trodde jag hade fått den fetaste dissen då han inte var brevid mig i sängen längre. Trodde verkligen han gått hem utan ett endaste ord tills jag såg att både hans kläder och mobil låg kvar i rummet. Jag hittade honom i soffan, sovandes. Jag hade tydligen snott täcket och snarkat så han flyttade in till soffan och sov där. Jag lät honom sova en stund till medans jag såg på reprisen av SYTYCD men efter en stund blev jag på myshumör och ville pussas. Han åkte hem några timmar senare och jag somnade om i soffan.

Har suttit i soffan hela dagen. försökt lägga upp bilder på både BDB och Facebook men mitt internet har damp så det går inte riktigt som jag vill. Det enda vettiga jag har gjort idag gjorde jag nyss. Var och handlade på Ingelsta Shopping med Sara. En himla massa mat och en lila Ipod Nano. Mycket fin. Är tillbaks i soffan och är blir jag sittandes ikväll. Orkar inget annat, vill inget annat. Nyss ätit kyckling-nudlar och druckit ett stort glas apelsinjuice. När filmkvällen börjar ska jag ladda upp med vindruvor, äpplen, mer juice, ostkaka och hallon. Laddar inför imorgon, börjar redan kl 07.00. Sedan jobbar jag 13 dagar i sträck. Jobbigt, väldigt lite sömn men det är det värt när lönen kommer. Man skrattar hela vägen till banken.

skapligt avis på Jocke som får se MASKINEN ikväll.
jaja, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0