En kvinna som försvann på höga klackar från Hugo Boss.

Godkväll! Det blev ingen promenix i vrinneviskogen, det fina vädret höll inte i sig så pass länge utan sara och jag tog en vända på stan istället, prövade fin klänning som jag passade extremt bra i och den var inte så farligt dyr men trots det låga priset så hade jag ändå inte råd. Känns surt! Hade tänkt ha den på fredag när vi firar sara men nae, det får bli min paljett-klänning eller höga kjol. En sväng förbi thé & kaffe-companiet där Moa jobbade ikväll och snällt bjöd på påskägg och chai-latte. Skrattade åt roliga SMS, moa's födelsedags-överaskning, blind-date:en och den fluffiga hönan (en burrig pulla! HAHA!) Alltid trevligt att träffa vännerna och bara ha lite kvalitéts-tid med varann. Kvalitéts-tid. Det första jag tänkter på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. HAHA!

Hem och käka lite snabbt innan jag och ellen åkte till träningen. Mycket snack om framtiden och hur det ser ut för gruppen. Man får helt enkelt ta sig en funderare. Annars körde vi bara på med träningen och dansen. Kände mig i grym form idag. Det är kul att se när man utvecklas! :) Fixade till lite på dansen och det börjar nu se riktigt bra ut, det är synd bara att alla inte kan komma på alla träning (krokar med jobb, skola och annat) för när vi sätter det tillsammans så kommer det se grymt ut. När vi bara är 5 så ser det tyvärr lite larvigt ut. Vi får hoppas på att så många som möjligt kan komma nästa träning. Tog ett snabbt samtal med Carro om hösten och det verkar vara bestämt nu. Fick massa positiv kritik och nu är jag mer pepp än någonsin. Samtidigt nervös men det ska man väl vara va?! Det är ju sånt jag vill jobba med. Oh, är det höst snart?! :D

Sitter här i mörket och lyssnar på vad som jag tror kommer bli min sommarplåga. Scotts bidrag i Melodifestivalen; "Jag tror på oss". Är man uppväxt med dansband så är man mn denhär låten är något extra. Världens ös, det bara strömmar solsken ur högtalarna och sedan att sångaren är snygg gör ingenting heller. Jag har bara positvt att säga om denna låt. Varför skickar vi inte dom till Moskva för? Vad kan bli mer svenskt än dansband?! :O

Nu ska jag sova. Imorgon är det kneg igen :D

Kommentarer
Postat av: Elin J

GAH, jag hatar dansband. Svenskt dravvel! :P

2009-04-01 @ 08:44:02
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0