12 maj

suck. blogg.se ska alltid krångla SÅ FORT man är klar med ett inlägg. Det stängs ner, inlägget sparas inte och man måste skriva om allting. Jag gör ett nytt försök och funkar det inte nu så får jag snällt vänta tills kvällen. Har inte hur mycket tid somhelst för snart ringer sara och då ska jag hämta upp henne, åka högt upp i Åby (dvs hem till sara) och umgås över en fika innan hon måste börja plugga. Hur jag kommer tillbringa kvällen är fortfarande ovist. Det kommer inte bli som jag vill eftersom X åker till Karlstad imorgonbitti och jag tvingas, ännu en gång, sova ensam men men, man börjar, tyvärr, vänja sig. Får hålla tummarna för att man får se honom på söndag.

oh just det. Vill ni höra det senaste som hänt i mitt liv? Jag har sagt upp mig ifrån MAX. Dock har det på den senaste tiden inte varit en fråga om OM jag ska säga upp mig utan om NÄR. Det blev idag. Ringde Chrille och sa som det var, att jag har fått både ett och två erbjudanden i sommar som jag inte kan kombinera med MAX. sen att jag inte trivdes var det inte läge att säga eftersom han satt på ett tåg och samtalet kunde brytas närsomhelst. Så, det får dom snällt lista ut själva att jag inte tycker om dom. eller aa, några stycken av dom iallafall. Finns en hel del sköna människor där också men jag trivdes helt enkelt inte. Så, 5 månader senare har en tyngd lyfts från mina axlar.

Jag har gjort nått dumt. Jag tog den lila inpackningen UTAN handskar. dumt gjort. jag är rosa om händerna. Fint Malin. När ska jag lära mig?! Eller aa, när ska jag inhandla handskar? Så nu blir det att skrubba händerna, sminka mig och dra på mig något lite mer påklätt än BH och kort kjol. Så, vi hörs ni. BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0