15 maj

Hello! igår var en totalt ovärd dag. Jag satt i soffan klippt hela dagen och ingenting mer. Försökte få ut hunden på promenad flera gånger man han totalvägra, vi kom till hörnet av vårat kvarter och sen vände han hem igen. jaja, han får väl själv säga till när han behöver gå ut. Så hemma satt jag, i soffan, framför tv:n och datorn. Var så otroligt seg men det var förståligt. I onsdags hade jag ju både jobbat 8 lååånga timmar, varit på filmkväll och åkt runt hela stan mitt i natten. Inte konstigt att jag var trött men det konstiga var i hur länge jag var trött. Verkligen hela dagen låg jag utslagen. Skumt.

anyhow, idag blir det andra bullar. Ska vara hemma nu på förmiddagen och städa iordning lite smått. Klockan 15.00 ska jag infinna mig på Hörsalen och möta Jozza so jobbar förbrilt med att rigga scen och träna grupper som ska ha avslutning imorgon. Runt 15.00 ska hon visa mig DJ-båset eftersom imorgon är det jag som sitter bakom spakarna när FU har sin avslutning imorgon. Kom och kolla :) Ikväll kommer gänget förbi och då äre grill och chill som gäller. Micke och jag ska göra försök att förstå oss på gasolgrillen och bara det kan bli oförglömligt. När vi är mätta, belåtna och tillräckligt lulliga så drar jag, sara & nina (förhoppningsvis fler) till Otten. Wööw!.

nu ska jag dra, frulle och sedan handla det som behövs till kvällen och imorgon. Tack till Nina som fixar mitt alkohol-intag då jag själv var ute i väldigt dålig tid. Men Absolut Pears klingar bra och går lätt ner. Mumma! Men först, frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0