17 maj

ojojoj, det var en lååååååång dag igår. Hade ju, som skrivet i förra inlägget, bara sovit i 4 timmar så jag var lite seg men laddad att köra. Ungar stormade in i salongen och sedan var det dags att börja repa. Jag och Markus kom inte riktigt överens då mina papper inte stämde med hans. Men men, han fick skrika och jag gjorde som han sa medans Jocke jobbade med ljuset för fullt. Jozza var överdrivet stressad och det märktes när hon knappt längre andades utan jag fick göra det åt henne. En sväng förbi donken och hon fick annat att tänka på för några minuter. Föreställningarna gick faktiskt riktigt bra men jag var såå trött och näsan rann som en tok. Jag är inte damm-allergiker alls men efter 11 timmar inne på Hörsalen så blir vemsomhelst snuvig. I pausen mellan föreställningarna passade jag på att ta en välbehövlig luftpaus med Lisa och sedan tillbaka till musikbåset där jag slocknade på jockes stol. Vaknade lagom till insläpp och sedan blev jag stressade. Mia ringde och sa; jag hämtar dig sen så slipper du köra ikväll. tack tack sa jag och kände att jag ville komma hem relativt tidigt så vi hann komma till karlsson för att se eurovision som faktiskt var lite av en besvikelse. Vad var det alla att sjunga deprimerande ballader? :S Dom enda som livade upp hela showen var Finland. Dom borde ha vunnit men nae, dom kom sist. vad fan hände?! Är dock inte så bevsiken över Norge's vinst, han var väl söt men låten var inte alls lika bra som alla fått det att låta som men som vanligt så kommer jag väl fastna för den om någon vecka eller två. Tycker dock dom kunde bytt plats på Norge och Island för den bruden var grym. Snygga tänder hade hon också. Eller hur, Ellen?! ;D HAHA!

dock stod Mia för kvällens roligaste kommentar efter den norska vinnarens önskan om att folk skulle möta honom på flygplats när han kommer hem. Tv-kommentatorerna säger att det där skulle han inte ha sagt och Mia håller med. Jag frågar varför och hon svarar:
- det kommer vara som värsta nationalsdagsfirandet på flygplatsen då!
- maria, det är deras nationaldag imorgon.


Idag blir en lugn dag. Solen skiner men det är ändå ganska kallt så jag stannar nog hemma ikväll. Får se vad som händer ikväll. (MHMMM!) Nu, frukost. Jag är hungrig. BYE:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0