22 maj

det blev inte många timmars sömn inatt då jag mest bara låg och vred och vända på mig i sängen. Kunde inte sova för 5 öre och halsen gjorde ont samtidigt som näsa rann som en öppen kran. Inte fräsht. Tror klockan var ca 05.43 när jag kollade på klockan sista gången innan jag tillslut lyckades somna. Det blev alltså ingen lunch eller svng på stan med Anna för jag har legat helt utslagen i soffan hela dagen. Ända tills Sara ringde och ändrade mina planer. Det blir en förfest för två hos sara och sedan utgång till Otten. Palla sitta ensam hemma en hel fredag. Inte en chans. Ryck upp dig, Malin!

Nu, fixelifix. Vem möter oss ute?!

SAJJ! :D

"trekant i grekland, leka stekarn, bakfull, redan fredag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0