25 maj

igår var kanske inte världens bästa dag. Låg däckad i soffan konstant fram till det att mor & far kom hem. Då vakna jag till och började röra mig mer än bara mellan sängen och soffan. Lyckades kravla mig upp på övervåningen där jag tjafsade med mamma och kvällen blev bara sämre och sämre..

Hörde att Lotta och magnus kom på besök och när jag var på väg uppför trappan gav högerfoten vika och vek sig under hela min vikt. Slängde mig ner på golvet och tappade andan av rädsla. Vågade inte röra en fena så och jag kände tårarna komma och då satte jag igång. Skrek som en idiot och ropade efter pappa som störtade ner och konstaterade att jag bara trampat snett och att det därför inte var nån fara. Mamma kollade på mig och såg på en gång hur slut jag var. "du har ju inga krafter kvar alls" Hon hade rätt för efter det satte jag mig åter i soffan och satt där tills X-men var slut. Trodde det skulle bli svårt att somna eftersom jag redan sovit hela dagen men icke, jag slockna på en gång.

Klockan ringde halv 9 då jag hade planerat att gå upp för att sedan följa med Sara och Micke till Linköping och IKEA. Kände mig mycket piggare men inte tillräckligt. Messade sara och sa att jag stannar hemma under dagen så jag känner mig piggare till ikväll. Gänget ska samlas hemma hos Sara och grilla. Ska bli väldigt trevligt och jag ska klä mig varmt. VÄLDIGT varmt. Får inte riskera att bli mer sjuk eftersom jag ska till Degeer imorgon. Jozza var tvungen att jobba så jag får ensam lära 2:orna det dom ska göra i kyrkan på avslutningen. Tur att Jozza kunde ses lite innan för det är några småsaker i koreografin som jag har lyckats mixa ihop. Behöver hennes hjälp att reda ut det.

shit, klockan är snart 15.30. Tiden verkligen flyger bort idag. Kanske dags att fixa iordning sig snart. Slänga sig i duschen och göra det till ett försök att tvätta bort förkylningen. Vi hörs. BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0