26 maj

okej, förkylningen är inte bättre men dock känner jag mig mycket piggare och inte alls lika ont i halsen men näsan rinner som en dusch. Kan inte ens böja mig ner utan att det sprutar ur snoken på mig. Okej, lite för mycket information kanske så vi säger såhär: jag är lite förkyld.

inte för att det hindrar mig. Innan klockan slagit 07.00 var jag upp och satt i bilen, skjutsade runt på mamma till alla ställen hon skulle innan jag släppte av henne på stationen. Åt en stadig frukost och sedan blev det en trevlig morgonpromenad runt promenaden och folkparken tillsammans med Anna innan det var dags att röra sig hemmåt där jag sitter nu och mentalt förbered mig för träning med Jozza och undervisning på DeGeer. Ska bli intressant att se hur jag löser detta med tanke på hur jag känner mig. Ska nog faktiskt hem och sova ett par timmar sen innan det är dags att röra sig mot NDC där det äntligen är dags för träning inför nationaldagen. Kommer nog inte vara med men man kan ju iallafall visa sig.

kommer däcka när jag kommer hem och ligga däckad hela onsdagen.
det känner jag på mig. lika bra. det är dags att bli frisk nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0