29 maj

ingen värt att säga om denna dag som gått.
ovanligt fort av nån anledning. men men..

mamma är på stan och handlar mat åt mig. PAUS-sallad med kyckling, ägg, rostbiff, ananas och Rhode Island-dressing. Det var riktigt länge sen jag åt det så det ska bli smarrigt att trycka i sig en sån innan allvaret drar igång. Möter gänget hemma hos Sara runt 20.00, chilla på gården och en kanske sväng förbi Trädgårn innan vi rör oss mot Otten med fribiljetter. Om jag inte har helt fel så kommer det vara rejält med folk eftersom det är lönevecka och allt. Jag är pepp. Så pepp! Sajj, ses vi ikväll?! :D och vem är sugen på fyllekäk?! :D

nu är det dags att göra sig iordning. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0