8 maj

Yes! Fredag at last! Det kunde inte komma lägligare.

Om ca 2,5 timme ska jag hämta upp Elin på stationen och sedan hem igen för lite catch-up-talk innan jag börjar jobba klockan 17. Tur att det bara är 4 timmar man ska jobba. Hade inte varit så roligt att jobba natt nu när Elin väl kunde komma. Nae, jag jobbar 4 timmar (17 - 21) och sedan hem för att se hur det är med Elin. Om hon är pepp för en utgång eller om vi stannar hemma och taggar inför morgondagens fotosession. Egentligen bryr jag mig inte riktigt om vad vi gör, ska bara bli jäkligt kul att träffa Elin igen. Vi träffas alldeles för sällan. <3

YES! Mamma messade nyss. Jag har fått 10 arbetsveckor på Aditro i sommar! hur klockrent som helst. Samtidigt är det lugnt med Petter (min chef) att jag går iväg och jobbar på Medley ibland när dom behöver mig. Nu kommer kruxet, hur blir det med MAX? Kanske kan jag nu säga upp mig? Jag menar, jag går ifrån 8 juni till 21 augusti på Aditro och sedan borde ju kurser på NDC dra igång. Dock vet jag ju nu inte hur många det blir och om det är något jag kan överleva på men iallfall, det borde ge mer än på MAX. Man kan ju hoppas iallafall. Ska snacka ihop mig med mor och far för att se hur jag kan göra. Jag vet vad jag vill men man får inte vara dum. Hursomhelst, 10 veckor ger pengar.

I DON'T COME CHEAP BUT THE KISSES COMES FREE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0