hej och hå så fort det går.

jag är bara rädd om dig.

det är jag dock inte om mig själv. Två dagar var vad jag gav mig själv för att bli frisk innan jag var igång igen. Jag som aldrig (eller väldigt sällan iallafall) är sjuk har legat däckad under hela söndag och måndag. Hade nog behövt ha idag ledigt också men icke. Körde ganska hårt på DeGeer och sedan cyklat som en tok både dit och hem. Kunde inte somna och Sara kom förbi och käka middag innan pappa skjutsade upp oss till NDC. Kände mig inte 100% så jag ville inte köra bil. Vi hann inte mer än komma in i danssalen innan jag slockna. Pallade knappt stå upp utan la mig på scenen och inväntade att vi skulle fixa med placeringar. Snackade ihop mig lite med Carro och sa att eftersom jag fortfarande inte mår bra så tar vi mötet nästa vecka istället. Kom hem och har sedan dess legat helt utslagen i soffan framför "solsting & snedsprång" av Stefan & Krister. Funderar på att sova snart och fortsätta med hela dagen imorgon. Skulle vilja vara frisk till imorgon, eftersom Sara och jag är så sugna på att åka till Söderköping och köpa en glass, men det lär ju inte ske.

usch, så dum jag är. Dethär är det dummaste jag gjort på länge. Måste sova, ont överallt. Hopas innerligt att Anna's malin-ska-bli-frisk-dans fungerar. Håll tummarna, gott folk! HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0