lördag 15.22

men kolla, jag hann hem iallafall.
Redan klockan 14.00 kunde jag klocka ut eftersom det var i princip helt dött och vi var ganska många så jag kunde rulla hemmåt och har därför hunnit både sminka av (ja, av eftersom dom ska sminka mig på salongen) mig och packa om väskan. Nu ligger bara däri showkläderna, partykläderna, skor, mascara och väskan med kläder som sandra och sara ska ha med sig till NDC's avslutning imorgon. Väskan blev nästan 3 kilo lättare och jag behöver inte ta egen bil utan pappa skjutsar mig till hageby och sedan åker jag med sandra tillbaka in till stan. Sara och jag (säkerligen några till) stannar kvar på Otten och shakar hela natten. Pappa hämtar om han inte är ute på jobb och om så skullevara fallet så får jag väl åka taxi. Tur att man inte börjar förrns 12.00 imorgon, som sagt.

Nu ska jag nog börja bege mig. KOM TILL OTTEN DÅ! :D

yesterday is history and it's never comin' back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0