plans

sådär, nu har några timmar gått och jag har fått några timmar planerade. Om ca 1,5 timme ska jag hämta upp både sara, moa och robin. Vi ska sätta oss i bilen, köra mot Lindö och käka där ute. Ska bli riktigt trevligt. Och fint. Solen skiner ju massor idag så jag kan faktiskt tänka mig att det är väldigt fint ut över vattnet. Oh, vad jag minns dendär kvällen för flera (läs: FLEERA) år sen då jonna, jag och vicky hängde med Lindöcrew vid slipen hela natten vid en eld. Delade på en pizza för vi var så hungriga och skrattade åt fredrik på berget. "kolla, hon är smal som en pinne. *tystnad* haha! Pinne!" Jonna fick ett hemskt skoskav och vi frös ihjäl när vi körde hem mopparna. Oh, kan vi inte, bara för en stund, vrida tillbaka tiden? Jag saknar det. Jag saknar dom. DANIEL! vi träffas alldeles för sällan!

hursomhelst, så åka iväg snart med några av mina bästa vänner och umgås över en bit mat. Vet fortfarande inte hur kvällen ser ut, förutom att mamma och pappa kommer hem från husvagnen. OH! pappa har ju varit på finlandskryssning. det betyder sprit och parfym till maaaaalin! (Y) Anyhow, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0