@ Sara's

ja, nu sitter jag hemma hos Sara och ser på Talang medans värdinnan står i duschen. Det blev lite stressigt strax innan vi skulle åka eftersom Sajj ville ha skjuts och jag som är så snäll sa ju inte nej till att få träffa honom, även om det bara var för några minuter. Är helt lyrisk över att han för en gångs skull ska ut och han bestämde sig för att göra det samma helg som jag också ska ut. Bra val, Sajj!

iallafall. Jag sitter hemma hos Sara och väntar på att hon ska komma ut ifrån duschen så att jag kan sno åt mig plattången. Så som jag ser ut just nu kan jag inte gå. Nej, platt får det bli och sminket får vi se hur jag bestämmer mig för att ha det.

Sådär, nu är hon ute. Nu äre min tur.
KOM TILL OTTEN DÅ, FOLKET! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0