00.44

trött. dags att sova så man kommer ett steg närmare helgen. närmare fredag då jag vill ha en rejäl utgång, närmare lördag då jag antagligen ska jobba på FU's avslutning och framför allt närmare söndag. Eftersom mina planerar blev omkull-kastade både denhär och förra veckan så är väl inte humöret på topp men snart så. Snaaaart så! Imorgon är det tydligen filmkväll hos Moa som gäller och det är ju faktiskt aldrig fel.

har kommit fram till att jag inte kommer ha en enda vecka ledigt i sommar och det är lite synd om jag ska vara helt ärlig men vad gör det, egentligen? Jag kommer skratta hela vägen till banken. Lägga undan pengar varje månad så att man kommer iväg någonstans i höst som jag pratat med både moa, sara, anna och emma om. Den veckan i augusti som vi pratat om känns väldigt avlägsen sorgligt nog. Men det kommer, vi ska nog komma iväg på ett eller annat sätt innan detta år är slut. Detta år har 232 dagar kvar och jag känner mig hyperstressad över att inte hinna med allt som jag vill hinna med. Hur ska detta gå?

Det rosa är fortfarande kvar. Norrköpings snyggaste händer är vad jag har. eller iallafall norrköpings mest färgglada händer och det är ju inte alla som har det. Det var det första sara sa till mig när hon satte sig i bilen. "hej. du är rosa". nej men vilken tur att du såg det och kunde berätta det för mig som bara har stått i ca 29 minuter och skrubbat bort större delen av min hand för att få tillbaka min naturliga färg i handen. Men bra sara, uppmärksam och grejer ;D OCH GREJER! ( ooh, Berlin. 9e! <3 ) Nu ska jag nog faktiskt sova. Dethär börjar bli löjligt.

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DIG! :@
jag skulle behöva gråta ut en helkväll, men hos vem?
vem orka höra mitt tjat sen 9 MÅNADER tillbaka?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0