lördag 20.55

Godkväll på er!
Har varit en riktigt trevlig dag. Vaknade dock lite väl tidigt eftersom Moa sms:ade klockan 8 på morgon och jag hade somnat ca 3 timmar tidigare. Inte för att det gör nått, alltid trevligt att höra ifrån en god vän men lite väl tidigt kanske? :P Sebastian och Jonna kom förbi en liten stund för att säga hej i solen innan det var dags för mig och Elin att åka till stan. Gick direkt upp till Modelhouse och satte oss direkt i sminkstolarna, båda två blev svart-sotiga och jag blev nöjd med min sminkning. Gick in och kollade håret och sedan var det dags att gå in i studion. Till min glädje och förvåning var det Matilda Söderström som var fotograf. Hade riktigt kul när vi fotades och vi prövade en hel del olika poser och dylikt. Matilda fotade min tatuering och jag blev hypernöjd med ganska många bilder. tyvärr hade jag inte pengar till att köpa de som jag ville men det ska nog gå att ordna på ett eller annat sätt. Ska bara Gick därifrån nöjd men brudens försäljningsknep gjorde både mig och elin irriterade. Vi gick till PAUS och käkade varsin sallad medans vi pratade fötter och sex. HAHA.

Nu sitter vi hemma, kollat på massa youtube-klipp och gråtit några skvättar. Ska närsomhelst förflytta oss ifrån sängarna till soffan och duka upp med ostkrokar, glas, läsk och choklad för om 6 minuter börjar "Da Vinci Koden". Det blir inget Hairspry, det blir The Dark Night istället lite senare.

Nu ska jag vara social. Bye bye vest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0