0

16 oktober. äntligen!
räkningen är helt slut.
jag fyller år idag.

skum nog känns det precis som vanligt.
precis som 19, fast ett år äldre.

ikväll blir det phezt, som maria så fint skulle uttrycka sig. men innan dess ska jag hinna med en hel jävla del.
jobba. duscha. städa. bränna skivor (har dock panik över det eftersom datorn vägrade göra det igår kväll, elin får rädda mig annars vetefan vad jag gör). hämta elin. köpa present till kusin. göra iordning lokalen och allt som här därtill. SEN kan vi börja festa.

jag sitter på jobbet i skrivande ögonblick.
hörs sen. KANSKE.
jag fyller ju som sagt år. iiiiiiih :D

tack till mor & far för födelsedags-sång och present imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0