1 oktober

yey. äntligen. jag älskar hösten, speciellt oktober. Dert gjorde mig ingenting att det regnade utanför fönstret när vi vakna imorse. Jag var bara glad. 15 dagar kvar till den stora dagen. Buller och bång. Det regnar fortfarande utanför mitt fönster och jag stortrivs.

Igår var en .. okej kväll. Supermysigt på Manésa med ett glas vin och en mayday. Ingen kö till krogen men det kan bero på att klockan inte alls var mycket och inget folk var där än. Förutom alla domdär tjejerna som hade ett rejält behov av att skrika, högt, gällt och tydligt. "PLUGGAR NI? DET ÄR BÄTTRE ATT JOBBA! ÄR NI PARTY IKVÄÄÄÄÄÄLL?!" kortlekar i taket, kaninpojkar, alice på scenen och det bjöds på thé med vodka i. när det blev tråkigt och jag inte längre ville vara kvar drog jag tag i A och frågade om vi inte kunde gå hem. Det kunde vi. sov väldigt gott.

Nu på morgonen blev det jobb med JohnBauer-elever. alla var trötta, slitna och kände sig hängiga men vi hade kul. Hämtade upp Sara, gav henne mina skivor, bjöd på mackor och nu sitter jag här. Ska sova en timme i mamma säng för jag är sjukt trött. Vill inte vara trött när jag ska bila till viken om några timmar. ommer vara helt slut ikväll. Sova på en gång. Jepp! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0