11

måndagar är tråkiga. ren fakta.

idag är jag inte riktigt sugen på nånting. Inte att göra nånting, inte att tänka eller att ens bry mig. Det enda jag lagt riktigt energi på idag avr när jag mejlade badet och undrade om mina pengar som inte kommit än. Morgonens lektion gick av bara farten och sedan var jag hemma igen. Eller, dagens goda gärning kom emellan. En gammal dam hade ramlat ihop på gatan med cykel och påsar så jag var snabbt framme. Hjälpte henne upp, plockade ihop alla varor och tog upp cykeln samt försäkrade mig om att hon mådde bra innan jag fortsatte hemmåt.

Ska närsomhelst packa ihop det sista för att gå ut till bilen, tanka och sedan sätta fart mot Valdemarsvik där jag jobbar mellan 17.30 och 21.00 ikväll. Är inte dugg på humör om jag ska vara ärlig men dom kommer också gå av bara farten då det är bra grupper och härliga danser. Mitt sega humör kommer nog tagga till sig efter första lektionen och sedan är jag igång. Kommer antagligen vara pigg som fan när jag kommer hem och det gör ingenting för då är det dags för Roast på Berns. Ska bli intressant att se hur många som klagar på det ikväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0