12

igår var ingen vanlig lördag. Man har börjat vänja sig vid att käka, göra sig iordning, förfesta och seda dra ut på krogen men inte igår. nej nej, A och jag köpte käk ifrån MAX, vidare till citygross för att köpa godis, läsk och chips. Åkte hem och parkerade oss i soffan, såg på Da Vincikoden och bara njöt av att inte göra nånting alls. Ingenting förutom att diskutera religion och länder. Somnade sjukt tidigt. Vaknade sjukt tidigt.

hade det inte varit för jobb och träning så hade vi säkert fortfarande legat kvar där men det gör vi inte, han gick hem och jag har hunnit med en hel del faktiskt nu innan det är dags för mig att åka till jobbet. Städade ur bilen (behövdes verkligen), diskuterat lägenhet och tallrikar med mor, öppnat ett huskonto och busat med hunden, som förövrigt är dum i huvudet idag. 

nu ska jag jobba, 15.00 - 20.45
hejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0